Florida zomer 2009

Nagels, de laatste volle dag

Dag 17; do 3 sep 09Posted by ronald Fri, September 04, 2009 03:41:51

De laatste volle dag in Florida, we hadden nog zoveel willen doen. Maar aan alle leuke dingen komt een einde dus ook deze vakantie. Vandaag heeft Petra een afspraak om haar nageltjes te laten verzorgen en natuurlijk moeten we inpakken. Past alles in de koffers, we mogen ieder maar één meenemen met een maximum van 23 kg. We staan allemaal op tussen 7.30 en 8.00 uur. De zon schijnt niet er is toch redelijke bewolking. Vannacht heeft het nog wel geregend. We hebben een paar zelf gebakken biscuits gehad. Geen koekjes, maar kleine broodjes. Je kunt het deeg kant en klaar kopen bij bv. de Walmart. Ze smaken prima dus ze zijn snel op. Om 10.00 heeft Petra de afspraak bij Camilla Nails and Spa in de Florida Mall. Deze zit naast de ingang van het Hotel welke ook in de Florida Mall zit. Dus 9.20 uur vanuit de villa vertrokken en we komen precies op tijd bij de Florida Mall. Petra en Ellen lopen naar binnen en Nieck en ik rijden nog naar CompUSA en dan naar Best Buy. We vinden het altijd leuk om door deze winkels te lopen en bij Best Buy koop ik oa. nog een paar oortjes voor op mij Iphone en leesboek (hier kan je ook geluid op afspelen). Na een uurtje zijn ook wij ook naar de mall gegaan en kijken of Petra klaar is. Als we binnen komen zien we dat Ellen ook een behandeling krijgt terwijl ze dit eigenlijk niet wilde. Petra had een afspraak en Tammy, een Chinese dame die Petra al vaker behandeld heeft. Ze was dan ook heel blij Petra en Ellen te zien en alles werd meteen aan de kant geschoven. Petra krijgt nieuwe nagels met op de tips Crystal nails. Iets wat je in Nederland niet vaak vindt. Ze was zo blij Petra en Ellen te zien dat ze erop stond dat Ellen ook een behandeling krijgt maar dan gratis, ze hoefde er niets voor te betalen. Mooie service natuurlijk.

We hebben nog een kwartiertje gewacht en de dames waren klaar. Nu we toch in de mall waren hebben we er ook wat gegeten. Ook deze keer weer bij onze favoriete Chinees. Hier krijg je rijst of noedels met 2 sides, kip of beef of pork wat je maar wilt, het was weer lekker. Daarna voor de laatste keer (deze keer) de mall rond gelopen en bij Bath & Body Works nog wat zeep en antibacterial gel gekocht. Daarna naar de villa om in te pakken. Ook dit ging prima, we hebben gemiddeld per koffer 45 Lbs, je mag 50 hebben, dus rond de 20-21 kg. Netjes dus, dit komt omdat we zo weinig hebben meegenomen. Gemiddeld per koffer rond de 12,5 kg. Met andere woorden we gaan met twee keer zoveel naar huis als we gekomen zijn. ’s Middags nog even gezwommen, het weer was in één keer heel goed en ‘s avonds wat brood en aardappelsalade gegeten en verder niet veel gedaan. Natuurlijk nog wel even online inchecken. We konden tijdens de vlucht naar Atlanta bij de nooduitgang zitten. Helaas mocht dat voor Nieck niet, hij is nog geen 15 jaar. Dit moest je extra invullen en toezeggen dat dit zo was. Om nu maar geen moeilijkheden te krijgen hebben we hiervan afgezien. Tijdens de vlucht naar Amsterdam zitten we vrij vooraan (rij 12) dus in Amsterdam zijn we zo uit het vliegtuig. We konden nu wel de boarding passen printen echter geen printer bij de hand, dus dat doen we wel op het vliegveld. Tijden zijn niet gewijzigd dus we zullen morgen zien hoe de reis gaat.

Fill in only if you are not real

The following XHTML tags are allowed: <b>, <br/>, <em>, <i>, <strong>, <u>. CSS styles and Javascript are not permitted.
Posted by MattRob (Robert-Jan) Fri, September 04, 2009 22:29:10

Leuk om weer mee te genieten, met dagelijks lekker lange verhalen met veel foto's ! De tijd is voorbij gevlogen. In ieder geval een hele goede reis gewenst !

Posted by Ciska de Graef Fri, September 04, 2009 12:36:11

Het was leuk om mee te lezen met jullie vakantie

Een goeie reis terug naar het natte nederland

Posted by Ronald Fri, September 04, 2009 08:08:21

De dames hebben hun nagels gedaan dus de terugreis is in aantocht. Jullie hebben een moie reis gehad met een heel leuk reisverslag.

Alvast een hele goede reis terug.

Ronald

Posted by marij Fri, September 04, 2009 07:00:48

een goede reis naar huis en bedankt voor het mogen meelezen...

het was een leuk verslag.